2011. szeptember 4., vasárnap

1.fejezet

Sziasztok a nevem Rachel Black 18 éves vagyok és eddig New York legjobb iskolájában voltam de megbuktatak. Ezért hazaköltözök La Pushba a családomhoz. Tudják hogy megbuktam de nem haragudnak meg ilyenek hisz az egy nagyon erős iskola volt. Aszthiszem a tanulásba menekültem anyám halála után mert olyankor csak a feladatra lehet gondolni. A fiúknál soha nem volt sikerem. A gondolat menetemet a repülő bemondoja szakította félbe
-Kérem kedves utasainkat kapcsolják be az övejiket megkezdjük a leszállást-alig 10 perc múlva landoltunk és le is száltunk a gépről ahogy a lépcsőhöz értem kiszúrtam egy táblát amin az állt hogy isenhozott itthon Rach.Egyből arra vettem az irányt ahol ott volt az apám és az öcsém.
-Apu, Jacob-futottam hozájuk és megöleltem őket
-Szia Rachel.-nevetett Jacob és szorított magához ahogy elengedtem aput
-Szia Öcsi. Menjünk keresük meg a csomagjaimat.-és indultunk a csomagjaimért ami összesen 5 bőrönd volt
-Jeszus mennyi bőrönd.-szornyolködött el Jacob
-Lány vagyok és New Yorkba kerültem ahol több 1000 butik van.-magyaráztam
-Oké ha temondod-és a hóna alá csapott 2-és 2 húzott magautám míg én csak eggyett
-És volt valami izgi mióta elmentem.
-Semmi különös csak jóba lettem Samékkel.-mondta lazán
-Tényleg? És jófejek?-kérdeztem
-Aha bemutatlak nekik.
-Oké-és már mentünk is haza. amint beértünk egyből mentem pakolni-Jó ég minden úgy van ahogy hagytam-lepődtem meg
-Bizony csak takarítani jöttünk be.-mondta mosolyogva apa és ekkor kopogtak gondolom a srácok
-Srácok van egy meglepim.
-Mi az?-ekkor kiabálta Jack hogy
-Csajszi gyere ki.-én meg kimentem mire mindenkitől csak egy fütyentést kaptam
-Haver nem mondtad hogy ilyen jó csajod van.-mondta Quil
-Én ennek a mamlasznak a csaja.mutatam az öcsémre-Jó vicc. És sértő hogy nem ismersz fel.
-Mért ki vagy?
-Rachel.-mondtam mosolyogva
-Nem hiszem el de meg változtál pörgetett meg a levegőben
-Te is. Sokkal férfiasabb lettél.
-3 év az 3 év-ekkor bejött Leah meg még 1 srác aki elég rendesen végig mért
-Leah!!-kiabáltam
-Rach!!-jött tőle is az kiáltás-és megöleltünk egymást
-De meg változtál-mondut egyszerre mire elnevettük maunktak-Ó szia Rachel Black vagyok- mutatkoztam be az idegennek ki ekkor a szemembe nézett és elvesztünk egymás tekintetében
-Paul Ryan.-az idili pillanatot a apazavarta meg
-Elmegyek Charlievel horgászni csak holnap jövök.-mondta apu
-Oké puszilom-mondtam és elment-Akkor mit csináljunk?
-Mesélj mit csináltál New Yorkban?
-Tanultam,haverokkal lógtam és persze Táncoltam 1000-vel
-Te meg a tánc? Jó vicc-röhögött Jack mire kihoztam az egyik DVD amin táncoltam és beraktam mindenki tátott szájjal nézte hogy mit csináltunk a bandával
-Wow-hagzott mindenkitől
-Még mindig vicc?
-Ezt hol tanultad?-kérdezte Paul
-Sehol egyszer meghallottam ezt a zenét és csak táncoltam rá ezt meglátták a barátnőim ők is így tudnak táncolni és minden buliba bennevoltunk meg ilyenek.-erre mindenki bólintott
-Nekem mennem kell-mondta Sam és elment persze előbb köszöntünk
-Lizyvel nem tod mivan?-kérdezte Jack
-2 napja dumáltunk és azt mondta 3 hét mulva jön látogatóba Batoval.
-Bírom azt a srácot.
-Én is olyan bolond.-nevettem mire kisütött a nap jó nem a nevetésemtől de akkoris ez nagyon ritka itt-Lemegyünk a partra?-kérdeztem mire mindenki bólintott-oké Leah gyere keresek nekedis fürdőruhát-és mentünk be a szobámba amit kulcsra zártam
-Mért zárodbe kulccsal?
-Jack szokása hogy benyit mikor öltözök.-magyaráztam Leah egy fehér egyberészes fürdőruhát választott szürke ruhával és fehér papuccal és fehér fekete pöttyös táskát én egy lila egybefürdőruhát lila ruhát fehér táskát és fehér telitalpu cipőt vettem fel és mentünk is ki ahol mindenki fütyült egyet
-Mit csináltál a nővéremmel?-kérdezte Seth
-Semmit. Ő választotta össze.De menjünk.-és elindultunk a partra

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése