2011. szeptember 13., kedd

2.fejezet

Amint leértünk a partra már vetkőztem is és rohantam a vízbe. Ami nem kicsit volt hideg de nagyon jól eset
-Mien a víz?-kérdezte Leah
-Mint a jég-nevettem
-Megőrültél gyere ki!-szólt rám Jack
-Hülye leszek kimenni ezer éve nem úsztam!-és lebuktam a víz alá és kintebb űsztam hogy már csak a derekamig érjen a víz-Gyertek már be!-erre Leah nekiált vetkőzni és csatlakozott hozzám
-Na a sellők összefogtak.-forgatta a szemeit Seth
-Szirének de mindegy.-mondta Leah
-Ugyan az.-Legyintett Jared
-Nem mert az egyik csak úszkál míg a másiknak jó hangja van.-világosítottam fe őket és megszólalt a mobilom-Franc esne ebbe a vacakba-szitkóztam és kiúsztam felvenni-Halló?-szóltam bele nem épp kedvesen
-Szia csajszi!-szoltbele Kate az egyik barátnőm kissé szomorkásan
-Szia mi a baj?-agódtam
-Robert meg...megcsalt téged Sonjával-Sonja a világ ribanca
-Hogy mi?!-akadtam ki-Én megölöm azt a disznót.
-Jonh már kezelésbe vette.-Jonh olyan mint a bátyám
-Mit csinált vele?
-Kicsit megverte.
-Megérdemelte. Jonh nem kisdarab de én tőlem még nagyobbat kapot volna az a féreg-morogtam-Üzenem neki hogy köszi de most megyek. Imádlak csajszi szia.
-Szia és sajnálom-letette
-Rohadék tetü-morogtam
-Mi a baj?-karolt át Jack
-Robert a pasim vagyis a VOLT pasim megcsalt a világ kurvájával csak ennyi.-mondtam nyugottan
-Istenem-ölelt meg Leah
-Hagyuk. Egy pasi se érdemli meg hogy sírjunk miattük.-mosolyogtam rá-Van progarod estére?
-Nincs-rázta a fejét
-Akkor ma kirugunk a hánból-vigyorogtam-Fiúk jöttök?
-Én nem tudok menni.-mondta Quil
-Renben-húztam el a szám-Na akkor irány készülődni-indultam haza de Leah utánam szólt
-Nekem nincs bulizó ruhám-mondta szomorkásan
-Akkor meg nyomás-ragattam karon-8 kor nálunk-Jack odafutott hozzánk és így mentünk haza Leahval bementünk lefürödtünk épp egyszál törcsibe voltunk mikor a fiúk jöttek be igen nem zártam be az ajtót a törülköző meg épp hogy a combunkig ért-Kifelér!-kiáltottuk egyszerre Leahval és kitoltuk őket az ajtót meg becsuktuk-Én mondtam.-Leahnak a haját begöndörítettem és halván sminket adtam az arcára ugyanis ezekhez nem ért utána magamnak is begöndorítetem a hajam sminknek meg kicsit erőset tettem fel-Na?
-Szép.-bólogatott
-Na akkor ruha-Leah egy pántos sárga testre simuló ruhát választott ezüst cipővel én meg fekete flitteres spagetipántos ruhát fekete cipővel-Na?-kérdeztem mikor mindketten a tükör előtt áltunk
-Te vadabb vagy
-Baj?
-Nem neked ez jól áll nekem meg a szolídabb.Szerinted?
-Dögösek vagyunk-ezután mentünk is ki-Nos?-erre megfordultak mert eddig a tv-t bámulták és leesett az álluk
-Rachel ha nem lennél a nővérem rádmásznék-nézett rám komolyan az öcsém-Leah annyira...
-Más vagyok?-mosolygott
-Dögös lettél.-bólogatott
-Menjünk!-2 kocsival mentünk az enyémmel és Jackével Velemjött Leah,Paul és Jared Jackel ment Seth Embry és Seth a biztonságiőr az egyik ismerősöm volt és nem akarta beengedni Sethet-Na légyszi Jonny.-mosolyogtam rá
-Rendben húgi de ha kirugnak te leszel a hibás-nyitotta ki az ajtót
-Köszi-pusziltam meg és bementünk
-Honan ismered?-kérdezte Paul szikrázó szemekkel
-Az egyik barátnőm nagybátya.-ekkor meszólalt Pitbulltól a Rain over me ez a kedvenc számom-Ezt imádom.-és mentem is táncolni egyből csatlakoztak a többiek is. 3 óra múlva már kiscit be voltam csípve Leahval együtt
-Lányok megyünk!-jöttek oda a fiúk
-Ne már.-nyafogtunk de azért mentünk-És nagyokosok hogy megyünk haza mindanyian ittunk.
-Én nem és Jared se szóval mi vezetünk.-mondta Jack-és betuszkoltak minket a kocsiba és mentünk is haza.
-Srácok maradjatok.Légyszi.-néztem rájuk szépen de nem tudom mért
-Oké.
-Nézzünk meg valamit.-mondta Leah
-Oké.De várj hány óra?
-10-mondta Paul
-Akkor megvan.-és rámentem az Mtvíre mert ott megy a vámpírnaplók(tudom h nem de ez jutott eszembe)-Ezaz most kezdődik-kacagtam
-Ez mi?-kérdete barátnőm miközbe mellém huppant
-Vámpír naplók.-erre a fiúk morogtak-De iszonyat jó palik vannak benne.-erre csak Paul morgott és a többiek kuncogtak és ekkor mutaták Damont fürdeni-Én megmondtam-Leahnak a szája is tátva volt.
-Srácok inkább együnk-morogta Paul
-Jack csinálsz akkor popcurnt?
-Aha-3 perc múlva hozta is
-Köszi imádlak-pusziltam meg-miután megnéztük a filmet beauludtunk


Sophfi

Kate

Robert

Jonny

Rachel ruhája:


 Sminkje:
Haja:

Leah ruhája:

Haj


Smink

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése